Re: VIA + SB Live + W2000

Autor: Maciek Bartnik <mbartnik_at_bezspamu.polbox.com>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 11:02:32 MET

Dnia 2004-12-03 00:10, Użytkownik ahpuch napisał:
> twierdisz, ze to przez sblive czy jak?
To jest dla mnie całkowicie jasne. Po pierwsze dlatego, że na niebieskim
ekranie wypisywana jest nazwa sterownika emu10kXXX.sys (XXX - nie
pamiętam dokładnie co tam jest, ale jak będzie potrzebne, to sprawdzę
jeszcze raz, po drugie: po wyjęciu kart wszystko jest ok.

> takie efekty wystepuja takze przy spaleniu proca/ramu.
Wybacz, ale nie uwierzę, że komputer który chodzi całkowicie stabilnie
bez karty SB Live ma spalony procesor/ram :-)
Z kartą zresztą też chodzi stabilnie do czasu zamykania systemu.
Niebieski ekran i zrzut pamięci pojawia się TYLKO w tej sytuacji.

> zaznaczyles pnp-os w biosie?
Nie.

--
Pozdrawiam
Maciek  / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /