Re: Wielkość bloku alokacji FAT32

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 10:38:22 MET

On Thu, 2 Dec 2004 22:11:48 +0100, Wiktor S. wrote:

> A po co zmuszać? Odczytujesz 512 a udajesz że to np. szesnaście 32-bajtowych
> paczek ;-)

> Tym zajmuje się sam dysk i jego kontroler. Poza tymi, te dane jakby nie
> istniały.

Hmmm jakoś chyba nie zrozumiałem ... Czyli zapisując 16 plików po 32 bajty
mam "udawać" że zapisuję 512? Nie przekonuje mnie to jakoś ...
Trzeba by napisac sterownik do takich "zabaw". Wg mnie działałby tak wolno
że nie warto byłoby nawet tego używać...
Można wbijać gwoździe szklankami ... ale po co?
A co do danych korekcji i kontrolnych to one istnieją naprawdę :) Są
programy do niskopoziomowego grzebania w strukturze dysku ...

--
Pozdrawiam
Piotrek