Exchange 2003 + OWA i Błąd: Nie można znaleźć strony :(

Autor: Piotr Starosta <piotr.starosta_at_onet.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 10:24:51 MET

Witam serdecznie!

Jest zainstalowany system Windows Server 2003 i na nim Exchange 2003 z
OWA.
Wszystko działało dobrze. Po jakimś czasie użytkownicy zaczęli zgłaszać
problem z OWA.
Błąd jaki się pojawia w IE to: Błąd HTTP 404 - Nie można odnaleźć pliku
lub katalogu.

Przejżałęm wszystkie logi i nic nie znalazłem ... wszystko wygląda na OK
:(
Przeinstalowałem nawet jeszcze raz Sp1 do Exchange 2003 i to róniez nie
pomogło :(

Czy ktoś może spotkał się już z tym problemem lub wie jak go rozwiązać
??

Z góry dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.

--
Pozdrawiam,
Piotr Starosta