DVD-jak zamienic sciezki dzwiekowe?

Autor: soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 13:46:04 MET

Witam

Nie wiem juz na jaka grupe to powinienem wyslac (pl.comp.multimedia
wyslalem, ale tam nikt nie odpowiada, za malo ludzi=brak fachowcow)

Moze tutaj ktos pomoze.
Sytuacja jest taka, ze mam sobie filmik dokumentalny w DVD w pliku o
rozszerzeniu .VOB. Lektor mowi po angielsku i chce zamienic na polski, czy
jest mozliwosc wstawienia nowej sciezki dziwiekowej w miejsce poprzedniej??
Chodzi o to ze mam juz przetlumaczony tekst na polski, ktory nagram
odpowiednio do pliku wav albo chcialbym bezposrednio nagywac i laczyc z
filmem w czasie rzeczywistym. Nigdy tego nie robilem wczesniej, wiec prosze
o jakakolwiek pomoc. (jakies programy pod win2k do tego, linki)

pozdrawiam
soonic