Re: PDF > DOC

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 20:14:06 MET

W wiadomości: cokrj3$ks1$1@inews.gazeta.pl,
Przemysław Rachwał <prachwal@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
[...]
> zaznacz treść , Ctrl-C, Ctrl-V

Witam!

Pomijając zabezpieczone dokumenty to występują problemy z polskimi znakami.
Gubione są po drodze. Przynajmniej u mnie ma Windows XP. Zastanawiam się,
czy znana jest przyczyna tego zachowania. Może jakieś środki zaradcze, albo
pliki PDF powinny by lepiej generowane.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski