Re: Nazwa komputera w WinXP

Autor: Hubert <hub_at_nospam.adres.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 18:14:05 MET

Użytkownik "PiotrekL" <piot123@wp.pl> napisał w wiadomości
news:5d7a.00000c47.41adcab9@newsgate.onet.pl...
> Witam !!
>
> Spotkalem sie z takim problemem:
> Napisalem program, ktory zwraca adres IP komputera o podanej
nazwie(nazywa sie
> WhoIs, zrodlo programu na koncu postu). Problem jest taki, ze gdy
wylacze
> swoje lokalne polaczenie sieciowe i wpisze:
> WhoIs nazwamojegokomputera, to dostaje numer IP przyznany mi przez
mojego ISP.
> Gdy wlacze polaczenie sieciowe (mala siec na dwa komputery) to
program zwraca
> IP w tej sieci (na stale ustawione na 192.168.0.1).

Masz 2 połączenia sieciowe; jedno lokalne, dla połączeń z siecią LAN, i
drugie Dial-UP do tepsy. Program pokazuje Ci lokalne IP, gdy masz
lokalne połączenie (ma priorytet), a jak go zabraknie - po prostu
korzysta z połaczenia Dial-UP.
Lokalna nazwa komputera zawsze pozostaje bez zmian, i nie ma na to
wpływu.

> Pozdrawiam
> Piotrekl

Pozdrawiam,