Logowanie do domeny

Autor: Konrad R <corad_at_plusnet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 14:01:30 MET

Witam
Mam maly problem otoz zarzadam domena x wktorej jest okolo 30 komputerow i
okolo 60 uzytkownikow. Od czasu do czasu sa problemy z zalogowaniem sie
uzytkownikow do domeny. Najczesciej problem pojawia sie przy wymuszonej
zmianie hasla (po 30 dniach). Po ww zmianie hasla system pisze ze osoba nie
uprawnien do zmiany hasla. Po przelogowaniu sie na komputerze przez
administratora i ponownej zmianie hasla problem znika.
Zdarzaja sie rowniez problemy przy samym zalogowaniu komputer rowniez czasmi
nie chce wpuscic uzytkownika na konto.
Drugie moje pytanie jest takie czy i gdzie jest mozliwosc zmiany czasu
waznosci hasla, przy zmianach czasu w AD policy zmienia sie wartosc lokalnie
natomiast ja chcialbym zmienic w calej domenie.
Serwer jest na win 2000 kazdy komputer rowniez na win 2000.
Prosze o pomoc co zrobic z tym problemem
Dziekuje i pozdrawiam