Re: komputer w domenie a prawa lokalne

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 20:17:04 MET

Rubinozo de Palma wrote:
> Witajcie!
>
> Planuję podłączyć serwer W2000 do domeny AD (W2000). Trzyma on pliki
> użytkowników. Aktualnie uprawnienia zorganizowane są lokalnie na
> serwerze. Moje pytanie brzmi:
> Czy jak dołączę serwer do domeny, to uprawnienia do katalogów
> użytkowników będą respektowane? Czy będzie można nimi zarządzać? Serwer,
> który podłączę do domeny nie będzie figurował jako kontroler, tylko
> zwykły członek domeny.
>
> Bardzo mi zależy na tej informacji, ponieważ chciałbym gładko
> przeprowadzić migrację na AD.

To zalezy jak rozumiesz vczy beda respektowane - beda ale beda odnosic
sie do lokalnych uzytkownikow na serwerze. Jezeli chcesz zeby
uzytkownicy logowali sie do domeny i do nich odnosily sie te uprawnienia
to niestety bedziesz musial zamienic uprawnienia na plikach tak aby
odnosily sie do uzytkownikow domenowych

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl