win2k + win98

Autor: miram <miramo_at_op.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 17:18:36 MET

Witam. Niektore bardzo uzyteczne programy ( nie gry !) zrobione pod DOSa 5
do 6, za nic nie chca dzialac pod win2k, nie wspominajac o XP. Nie pomagaja
tez emulatory jak 0.63. Jedyna rada to doinstalować win98, pod ktorym
wszystko dziala, poki win98 nie zawisnie. Mam pytanie, czy ktorys z
szanownych kolegow probowal zainstalowac win98 PO win2k i ew. jak to sie
robi jesli sie da. Wiem ze odwrotnie to dobrze sie sprawdza (na drugim
kompie mam to zrobione) i takie sa zalecenia MS. Ale juz mam na laptopie
win2k i nie chce mi sie go reinstalowć, a przydalby sie jeszcze win98.
Pozdrowienia, MiRa.