winserv2k3 - 2 kompy jeden dysk i ciagle aktywacje

Autor: Paweł Piotrowski <pawel.pbez_at_spamu.pf.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 13:54:13 MET

Witam

Mam zainstalowany Windows Server 2003 Standard Edition na moim dysku.
Uzywam tego systemu przenoszac dysk miedzy dwoma blaszakami w ktorych
plyty sa do siebie podobne (jedna na via kt133a druga chyba na via
kt266a). Te dwa kompy roznia sie miedzy soba ponadto:
- cpu (duron 1800 / duron 1000)
- grafika (nvidia gf2mx400 / nvidia tnt2m64)
- nic (realtek 8139+realtek8180 / via rhine2)
- k.dzwiekowymi (sb live 5.1 / cos wbudowanego)

I teraz jak przekladam dysk z jednej maszynki do drugiej to dostaje
komunikat "Your Windows product has not been activated with Microsoft
yet. Please use the Product Activation Wizard within 3 days."
Nie bylo by z tym chyba wiekszego problemu gdyby nie to ze jedna z tych
maszynek nie ma dostepu do internetu. Jakies pomysly jak to obejsc?
Nie bardzo mi sie widzi zebym kazdego dnia po powrocie do domu wklepywal
ilustam cyfrowy kod aktywacji ktory mi moga podac na m$ party line od
aktytwacji. Jak sie ma sprawa z:
- ewentualnym crackiem do tego windows'a
- jego legalnoscia (sam system mam legalnie dzieki programowi msdn
academic alliance)
- bezpieczenstwem (nie wiadomo co w tym moze byc...)

Jakies pomysly co z tym zrobic oprocz powrotu do w2k ktory jest chyba
jednak nieunikniana ostatecznoscia...

PS. Przed chwila odkrylem ze sprawa dotyczy rowniez M$ Project, Access
oraz Visio w wersjach 2003...

--
Pozdrawiam
Paweł Piotrowski