Re: Aktywacja Windows XP

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 21:18:53 MET

gefek napisał(a):

> Zalozmy, ze kupilem sprzet z windowsem OEM. Sprzet sie po trochu psul,
> wiec go wymieniaelm. Teraz pytanie: w ktorym momencie windows przestaje
> miec mozliwosc legalnego korzystania z windowsa? Jak wymienie pierwsza
> srobke, w ktorej sie zepsul gwint, czy dopiero jak zostanie mi ze
> starego kompa jedynie tasma do dysku? :P

A to jest zupełnie inna historia.
To by kiedyś sposób, jaki za "bardzo młodych lat" zaproponowałem ojcu -
po to, żeby mieć nowego "malucha", ale jednak trochę tego samego :)

Dziś XP przywiązuje się do płyty. Ale dawniej soft kupiony "z
komputerem" soft jest w dziwnej sytuacji :)

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk