Re: plik stronicowania

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 17:58:50 MET

> Na dzien dobry uzyj task manager (najprosciej) i process explorer
> (www.sysinternals.com) i sprawdz co ci zajmuje tyle pamieci - potem
poszukaj
> przyczyny
>
> --
> Tomasz Onyszko [MVP]
> http://www.w2k.pl
>
> --
http://www.gazeta.pl/usenet/

A która część Task Managera mówi ile w sumie pamięci jest wykorzystywane
przez wszystkie procesy? Jest ich tam ze 40 więc trochę bez sensu byłoby
sumować pamięć zajmowaną przez wszystkie żeby sprawdzić czy suma da 1,GB.
Żaden z osobna nie wygląda na podejrzany. Mi się raczej wydaje, że z
jakiegoś powodu pamięć jest źle przydzielana albo może raczej nie jest
czyszczona i z czasem się tak zapycha. Nie mam o tym większego pojęcia. To
tylko moje domysły.
Yaro