plik stronicowania

Autor: Yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 16:24:52 MET

Mam taki dziwny problem a może tylko mi się wydaje. Mam 2 kości pamięci po
512MB. Z jakiegoś jednak powodu Xp wykorzystuje to wszystko i do tego
dorzuca jeszcze jakieś 400MB do pliku stronicowania!... I to wszystko kiedy
właściwie żadne pamięciożerne aplikacje nie są uruchomione. Co najwyżej
przeglądarka, Outlook Express, Norton Antyvirus i jakiś komunikator
internetowy. Gdzie więc ta cała pamięć idzie?... Jak sprawdzić o co tu
chodzi bo po prostu nie chce mi się wierzyć, że na coś idzie tyle pamięci...
Yaro