Re: Konkurs inormatyczny

Autor: oizo <oizo_at_autograf.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 19:25:20 MET

Użytkownik "USER" napisał w wiadomości ...
> Czesc!
> Przygotowuje się na konkurs informatyczny dla kalsy 3GM i mam kilka pytan.
> 1. Znalazlem zadanie: Co oznaczają numery na nagrywarce 16x/10x/40x i
4x/8x

16x/10x/40 to opis predkosci nagrywarki CD-RW gdzie :
16x to predkosc zapisu płyt cd-r
10x to predkosc zapisu płyt cd-rw
40x to predkosc odczytu płyt

> 2. Co oznacza zapis 115 kbps?
115 kilobitow per second (kilobitow na sekunde)

> 3. Z ilu ścieżek składa się dyskietka (3,5) jeśli długośc każdego z 18
sektorów
> wynosi 512B?

nie wiem - nigdy tego nie czaiłem :D:D:D

> 4. Do komórli e10 wpisano formułe g4+f5 a nastepnie skopiowano do komórki
d7 a
> pózniej d6. Jaką postac mają formuły w tych komórkach?

w komorce d7 bedzie F1+E2 a w komorce d6 bedzie error poniewaz pierwsza
zmienna bedzie poza zakresem komorek (#ADR!+E1)