Czy mial ktos problem z portem USB po instalacji SP2 (XP)?

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 16:59:13 MET

Witam
Kiedys juz o tym pisalem, ale dalej nie znalazlem przyczyny.
Po zainstalowaniu WinXP i SP2 nie dziala mi jeden z dwoch portow USB.
Robilem juz:
- ponowne instalacje kontrolerow USB
- wywalenie wszystkich sterownikow dotyczacych USB, i tego co system wie o
USB i ich ponowne wykrycie/instalacja
- wylaczenie/wlaczenie opcji BIOSu dot. USB w celu wymuszenia ponownego
wykrycia
- przeinstalowanie SP2
I do tej pory nie znalazlem przyczyny. I jeden port dziala, a drugi nie. Bez
SP2 oba porty dzialaja. Co ciekawe jak mam SP2 to system widzi oba porty,
ale jednego nie moge uzyc. Opcja oszczedzania energi dla USB wylaczona.
Ktos spotkal sie z podobnym problemem?
Pozdrawiam :-)
Paweł