Re: Różne zasady dla różnych jednostek organizacyjnych w AD

Autor: stipe <stipe_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 15:56:12 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cocdsq$g14$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Powtarzam, hasła są ustawiane na domenę, a nie jednostkę organizacyjną.
> Koniec, kropka.

Ale nie możliwe, żeby nie można było ustawić, np. że jedna jednostak musi
mieć hasła min. 6 znakowe a inna 8 znakowa.
Przeciez to jest podstawowe zadanie administracyjne.
Przecież w firmach tak jest, że np jakiś referat ma do czynienia z ochroną
danych osobowych
i w świetle prawa musi mieć hasał np. 8 znakowe a w innym referacie nie
musi. I nie możliwe żeby sie tego nie dało ustawić - przecież to jest
podstawowe zadanie administracyjne. No i przy każdej OU można przypiąc
odręne GPO, ale nie wiem dlaczego to nie działa.
I nie mów mi, że tego sie zrobić nie da bo wszędzie piszą, że sie da i to
nie chodzi tylko o hasła, ale i o inne zasady