Re: Różne zasady dla różnych jednostek organizacyjnych w AD

Autor: stipe <stipe_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 12:26:57 MET

Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cocbdr$m84$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Hasła są ustawiane na domenę, a nie na OU. Bez oprogramowania firm
> trzecich - zapomnij.

Ale chodzi mi o to np. żeby jedna jednostka organizacyjna miała np.
wymuszone,
że hasło musi składać się z 4 znaków a inna jednosta, że z 8
Przecież to powinno się dać zrobić na Policy Grup i robię to, ale to później
nie działa.
Cały czas jest brane pod uwagę to co jest w gpedit.msc
Pomocy

stipe@gazeta.pl