audio 5.1 dla 2k

Autor: nethar <nethar_at_wp.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 01:54:02 MET

witam

mam takie pytanko, jak uruchomić w win2k system 5 głośników + subbuffer...
na winampie nie działa, na WMP działało chwile ale sie coś posypało ( nie
wiem gdzie i co )... a na poverDVD chodzi dobrze...
dlatego też moze ktoś wie o co w tym chodzi bo mi sie już pomysłu skończyły
jak to ustawić zeby dzwięk szedł z 5 satelitek a nie tylko z 2... ( test
właczany działą poprawnie.. oddtwarza ze wszystkich - jednak puszczając
muzyczke albo film to działa tylko na 2 )

dzięki za wszelką pomoc