Re: Instalacja WinXP zatrzymuje się na F8

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 00:10:45 MET

Użytkownik "babbo" <rms7.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:coasp1$o9c$1@inews.gazeta.pl
> Miałem OS WinXP oraz trzy dyski logiczne.Po kilku miesiącach zaczęły
> się problemy i postanowiłem od nowa wgrać WinXP. Użyłem komendy fdisk
> do usunięcia i założenia nowej partycji. Udało się usunąć partycję
> podstawową , bo innych fdisk nie widział.Utworzyłem nową partycję
> podstawową o rozmiarze zaledwie 10 GB mimo, że dysk ma 80 GB, a ja
> chciałem przeznaczyć 100% dostępnego miejsca.Próba wgrania nowego
> WinXP spod DOS-a skończyła się na przeczytaniu umowy licencyjnej,
> wciśnięciu klawisza F8 (zgadzam się). Nastąpiło zatrzymanie
> [...]

Obawiam się, że usunąłeś wszystko co było na dysku.
I druga sprawa - kto ci doradził używanie fdisk przy systemie XP?? Każdy
system ma własne narzędzia do partycjonowania i NIE NALEŻY ich mieszać.
Usunięcie, założenie, sformatowanie partycji możesz przeprowadzić
bezpośrednio spod instalatora.

/odpowiadając zmień px na pl/