Zmiana użytkownika w Win XP Home Edition

Autor: Luca <lucano_spam118_at_poczta1.onet1.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 17:31:49 MET

Witam,

może ktoś zna sposób na ominięcie ograniczenia WXP HE w dziedzinie
zarządzania użytkownikami.

Chciałbym zmienić login użytkownika z imienia na imienazwisko. W jawny
sposób się tego nie da zrobić, można jedynie zmienić informację na
ekranie powitalnym, przy sprawdzeniu zalogowanych userów, widać i tak
stary login.

Może jakiś sposób na migrację konta? (Do nowego profilu). Co prawda
stworzyłem nowe konto i próbowałem używając innego konta przekopiować
zawartość katalogu poprzedniego usera do tego nowego profilu, ale
niestety opcja nie była dostępna.

Czy ma ktoś może jakiś pomysł? Może jakiś soft automagicznie przenosi
wszystkie smieci użytkownika (łącznie z programami typu GG, etc.)

Będę wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam
Luca