Re: Problem z zamykaniem XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 23:32:21 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
 kh <kh123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości
news:co864h$ah7$1@inews.gazeta.pl..., że:
> Witam, po naprawie padniętego systemu (z płyty instalacynej z XPkiem) i
> pojawił się pewien problem, przy zamykaniu sysa i kliknięciu na
"zamknij"
> komputer się nie wyłączy tylko czeka, aż zrobi się to ręcznie (pojawia
się
> komunikat "Można teraz bezpiecznie wyłączyć komputer"). Wcześniej
> niedostępna była także możliwość przejścia w stan wstrzymania ale
problem
> już rozwiązany. Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić i może mi pomóc? Z
> góry dziękuję za pomoc. System to winXP Pro + SP 1.

Otwórz edytor Rejestru i dokonaj zmiany w kluczu:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
DWORD "PowerdownAfterShutdown" = 1
oraz uruchom menadżer urzadzeń-->Widok ->Pokaż ukryte urzadzenia--> włącz
NT APM/Legacy Support, plus włacz funkcję 'ACPI Support' w biosie.

--
Piotr Palusinski  [MVP]
Często smak życia odbiera apetyt