NLB na 2003

Autor: Piotr Truszczynski <truszcz_at_go2.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 14:12:09 MET

Cześć,

    Słuchajcie mam problem finansowo-sprzętowy. A polega on mniej więcej na
tym że nie wiem czy kupić na potrzeby aplikacji chodzącej na TS dwa duże
serwery czy kilka mniejszych. Z różnych powodów wychodzi na to że kilka
mniejszych byłoby taaniej... Natomiast nie mam żadnego doświadczenia z tym
NLB ponieważ za pomocą tego chciałbym zrównoważyć obciążenie dla tej
aplikacji. Jak to się sprawuje dla 4-5 maszyn ? Czy są jakieś kłopoty na
routerach, czy wymaga to jakiejś specjalnej ich konfiguracji ?? Co się
właściwie dzieje z profilami userów ?? No i w ogóle interesowałyby mnie
jakieś doświadczenia odnośnie takiej konfiguracji, a gdyby znalazł się ktoś
kto używa tego do TS no to ekstra :))

pzdr
PiotrekT