SCSI na XP

Autor: AdameK <usun-to.gajowy_at_tkk.net.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 19:01:00 MET

mam problem ze skanerem SCSI pod win XP SP2
otoz w systemie mam:
karte SCSI Adaptec UW 2940
skaner Agfa ARCUS II pod kontrola FotoLook 3.6

karta jest na 7 a skaner na 2, na skanerze terminator
Otoz jak zainstaluje oprogramowanie dla skanea oraz wlacze skaner to system
znajduje mi 8 razy skaner i za kazdym chce instalowac dla niego
oproramowanie.
Jak juz to zrobie to w menadzerze urzadzen mam 8 skanerow Arcus II !!
Roznia sie tym, ze we wlasciwosciach maja zapis:

Arcus 1/Lokalizacja: Bus Number 0, Target ID 2, LUN 0
.
.
.
Arcus 8/Lokalizacja: Bus Number 0, Target ID 2, LUN 7

Roznia sie tymi LUN'ami cokolwiek to znaczy ;)

Co powinienem ustawic w BIOS'e karty lub gdzie indziej w systemie aby skaner
byl zawsze tylko 1?

Skaner oczywiscie dziala tylko wk... mnie te pozostale 7 skanerow ;))

AdameK