Drukowanie po TCP/IP w NT4.0

Autor: test <test3535_at_wpl.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 17:48:19 MET

Wiem, ze mozna sobie doinstalowac usluge "Microsoft TCP/IP Printing" ale nie
o to chodzi, gdyz wymaga to potem podawanie nazw kolejek LPR przy dodawaniu
drukarek. Chodzi mi o cos takiego co jest w Win2k oraz XP a mianowicie
STANDARD TCP/IP port. Czy jest jakis zewnetrzny soft, ktory umozliwia
dodawanie tego typu portow w NT4?

W przypadku drukarek firmy HP nie ma problemu, gdyz mozna doinstalowac czesc
oprogramowania do "JetDirectAdmina" (chyba "network printing" lub cos w tym
typie), ale te porty sa specyficzne dla drukarek firmy HP.