Instalacja Windows Nt 4 Serwer

Autor: dziadzio <opsp_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 06:52:42 MET

Mam Problem z instalacją Nt 4 Serwer mianowicie w czasie ładowania się
systemu z dyskietek, przy dyskietce nr 2 w czasie ładowania "Cd-rom system
files" system się wysypuje (czarny ekran z ciągiem cyfr), i następuje
restart. Tak samo dzieje się podczas ładowania systemu z płyty :-(
(testowałem kości pamięci to nie one :-(((((( )
nie wiem co z tym zrobić ?????????
czy ktoś z grupowiczów miał może taki problem ?????????///
jak sobie z nim poradzić ??????????

Komputer:
Procesor: Pentium 4 3 GHz
Płyta główna: MSI 865pe Neo 2
Dysk : 2 dyski Seagate Barakuda 7200 SATA (ma ro być raid)
Karta graficzna : G Force FX 5200

Dziękuję wszystkim za odpowiedź
Dziadzio