Re: legalnosc windy... co i jak...

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 19:26:40 MET

W wiadomości: co4lfl$dru$1@inews.gazeta.pl,
Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> napisał(a):

> Zadzwon na infolinie MS - tam ci odpowiedza
> Generalnie musisz miec licencje (certyfikat) + nosniki + dobrze by
> bylo miec dowod zakupu tegoz

Witam!

Jak rozumiem w licencji od MS (innych także) jest zastrzeżenie, że jest ona
nieprzenaszalna (prawo do użytkowania jest nieprzenaszalne). Czyli
użytkownik końcowy nie może odsprzedać licencji do programu.

Moim zdaniem jest to trochę łyse i kiedyś organizacje konsumenckie powinny
się tym zająć. W końcu jeśli się płaci za program to powinna być możliwość
jego sprzedaży.

Co do dowodu zakupu to dokumenty księgowe po pewnym okresie (5 lat o ile
pamiętam) mogą ulec zniszczeniu.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski