Re: Problem z historia w IExoplorer + WinXP

Autor: MarcinB <marcin.bialek_at_kampus3.pw.edu.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 19:12:19 MET

Panowie sprawa już kiedyś wałkowana na grupie windowsxp.
Ale cóż zrobić, nie chce się czytać to powtórzę.
Strony interi, randek, poczty i chyba czatów pojawiają się jako wyskakujące
okno losowo. Zapisują się w historii, jeśli ich nie widzicie macie
zablokowane wyskakujące okna (w IE z SP2 jest to chyba standardowo). Nie mam
sposobu jak zrobić by się nie pojawiały w historii, chyba tylko wyłączyć
historie. A nie powiedziałem skąd się to bierze, ściągnijcie sobie ad-aware
bo to siedzi gdzieś w rejestrach, mogło się zainstalować z jakimś apletem
ale nie wiem. W każdym razie ad-aware usuwa to i tyle.

Marcin Białek