Re: Problem odkąd zainstalowałem SP2

Autor: Krzysztof Preś SQ7RO <krzysztof.pres_at_egmont.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 15:04:09 MET

Użytkownik "Wilcz" <gerwil@interia.pl> napisał w wiadomości
news:Xylpd.44117$ha.30481@news.chello.at...
> Gdy zainstalowałem do XP, SP2 przestały mi działać zgrabne programiki
Dimage
> Viewer dołaczone do aparatu cyfrowego. Dlaczego?

Poniewaz w SP2 jest bardzo wiele zaostrzen bezpieczenstwa systemu. Moze to
byc problem np. z DCOMem w ktorym troche sie pozmienialo.... Proponuje
poszukac info na stronie producenta, moze jakies nowe wersje tego suftu
beda... a jak nie to chocbyinstrukcja jak skonfigurowac system zeby
dzialalo.

pozdrawiam
Krzysiek