Jak skojarzyć pliki mojego programu z Explorerem ?

Autor: EMPI <empi_at_pro.onet.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 13:55:33 MET

Hej !

Jak to zrobić aby po kliknięciu prawym przyciskiem
na pliku o wymyślonym przeze mnie rozszerzeniu
(obsługiwanym przez mój program) pojawiało sie
w menu kontekstowym polecenie wykonujące
określoną przeze mnie operację na tym pliku.

Reasumując jak dodać coś do menu kontekstowego
Explorera ? Czy to siedzi gdzies w rejestrze ?
Da sie to ręcznie ustawić (bo zazwyczaj to robi jakiś
program instalacyjny) ?

EMPI
http://www.empimusic.z.pl