Otoczenie sieciowe

Autor: Macius <macius_at_lonet.gdynia.pt>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 12:57:28 MET

Zaprzestało mi działać właściwie otoczenie sieciowe.. tzn nie widzi innych
grup roboczych, widzi tylko część komputerów i nie można po kliknięciu na
ich nazwę wejść na nie. Nie działa ping po nazwie komputera, za to ping po
IP bez problemu. Również mogę wchodzić na zasoby innych komputerów w sieci
z ręki np \\192.168.1.11. Coś zepsułem - to pewne :) Tylko jakoś nie mogę
wpaść co..

Jedyna z dziwnych rzeczy jakie zrobilem przed tą awarią to skrypty NETSH
do zmiany automatycznej IPkow, ale nie widze tam nic co by moglo zepsuc..
Bede wdzięczny za każdą sugestie :)

--
Pozdrawiam,
Macius