Wygaszanie monitora

Autor: Łukasz Dudziński <sq7gdh_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 11:55:50 MET

Witam,

Mam w ustawieniach zasilania monitora wlaczona opcje wylaczania monitora
(przechodzenia do stanu czuwania) po okreslonym czasie. Wychodzenie z tego
stanu czuwania odbywa sie poprzez nacisniecie dowolnego przycisku lub ruch
mysza. I tutaj pojawia sie problem. Czulosc myszy jest na tyle duza, ze
zdarza mi sie wlaczyc ponownie monitor tylko poprzez przypadkowy - bardzo
minimalny ruch biurkiem (duza czulosc myszy). Chcialbym zablokowac na
stale mozliwosc wychodzenia ze stanu czuwania za pomoca myszy, a zostawic
tylko mozliwosc wybudzania klawaitura. Czy ktos wie jak to mozna zrobic ?

WIN XP + SP2.

--
Pozdrawiam,
Łukasz Dudziński