Re: modem a karta dzwiekowa

Autor: Beta <modula3_at_poczta.onet.skasuj.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 09:36:35 MET

Użytkownik "RoB" <iemand@pandora.be> napisał w wiadomości
news:G_Iod.33075$oE4.1590338@phobos.telenet-ops.be...
>>> Polacz modem z karta dzwiekowa.
>>
>> swietnie
>>
>> a jak?
>>

> Swietne. :-)) Kabelkiem :-))

Jak podlaczam sluchawki do modemu do gniazdka Speakers i przelaczam modem w
tryb glosnomowicy to wszystko slychac w sluchawkach. Czyli to jest OK, ale
wtedy nie moge nagrywac.

Jak lacze kablem mini jack modem z karta dzwiekowa, to w zadnej kombinacji
nie dziala. Wyjscie z modemu na pewno jest na Speakers, a na karcie
dzwiekowej sa 2 gniazdka, jedno do mikrofonu drugie do sluchawek, oba nie
daja zadnego efektu, a na pewno sa sprawne. I teraz nie wiem, czy cos zle
robie czy cos nie tak z modemem. A moze to musi byc karta z trzecim
gniazdkiem line-in, ja mam notebooka wiec tam sa tylko 2. Wiec jakbys mogl
uscislic ewentualnie rozwinac swoja odpowiedz to z gory dziekuje.