Re: nie mogę zmieniać IRQ

Autor: wer <wer.nie.spamuj_at_arx-net.org>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 17:22:24 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Bo ACPI pozwala systemowi operacyjnemu na dowolne konfiguro-
> wanie sprzętu i chwała mu za to.

Szkoda, ze robi to tak mlotkowo. Nic nie mozna zmienic potem.

I maly komentarz. Wesole ACPI wpakowalo mi na jedno przerwanie karte
sieciowa, karte graficzna, karte SCSI ze skanerem. W zwiazku z tym
skaner pozwala zrobic tylko preview. Pelne skanowanie konczy sie bledem.

Ciekawe jakby bylo z dyskami SCSI?

Kiedys radosnie ACPI wrzucilo mi dwie karty sieciowe na jedno
przerwanie, efekt? Chodzilo tylko ICMP, udp i tcp sie walilo. Pingowac
moglem, ale juz nic wiecej.

ACPI jest najgorsza rzecza z calych win2000 (pomijam outlooka).

wer