Re: Problem z ICF+Routing i zdalny dostęp

Autor: Michał Wiatroszak <hogor_at_oak.rpg.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 15:51:33 MET

Hmm ... z pewnym opoznieniem ale zawsze. Teraz bedzie troche na czuja:
1) Nie sadze by to byla kwestia "dzialajacego" ICF na "wyjetej" sieciowce,
2) Wydaje mi sie, ze problem tkwi w metrykach kart, jakie zostaly do
nich przypisane po wymianie. Zwykle, domyslnie, przyjmowane jest
ustawienie AUTO, wiec nowa sieciowka mogla otrzymac metryke rozna od
metryki starej sieciowki. Trzeba wbic na sztywno metryki we
wlasciwosciach tcp/ip poszczegolnych polaczeni tak by zgadzaly sie z
tablica routingu. Tak mi sie to widzi :)
3) Z innej strony polaczenia stworzone w nowej konfiguracji oraz nazwy
kart sieciowych beda mialy rozkoszna enumeracje, rozna od tej jaka byla
w wypadku, nazwijmy to, konfiguracji podstawowej. Twoja sieciowka juz
nie bedzie sie nazywala SIECIOWKA-ETH tylko np SIECIOWKA-ETH(2) a
polaczenie nie LOCAL AREA NETWORK a LOCAL AREA NETWORK[3]. Bycmoze to
cos kwasi w ustawieniach.

Ge`Iad
Hogor