Re: Windows 2000..czy mój sprzęt wystarczy?

Autor: Robert Skłodowski <robert62_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 08:31:26 MET

Użytkownik "Heziu" <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:opshwynjsmdbntwf@cfh162.neoplus.adsl.tpnet.pl...
> Witam!!!
> Mam Celerona 500MHz,128MBRAM i na win 2000 moglbym przeznaczyc 1,5GB na
> HDD.Czy to wystarczy aby w miare płynnie pracować??
> Acha i mam jeszcze jedno pytanko.
> Kiedys na innym kompie mialem win2000 z SP4 ale nie działało mi pod nim
> GG.Wyskakiwał komunikat o błedzie powodowanym przez gg.exe.Czy jest na to
> jakiś trik?
> Z góry dzięki

U nie Win2000 chodzi na Pentium200, 128MB RAM, HDD 2GB. Jest to minimum
wystarczające do podniesienia systemu,
u mnie ludzie korzystają z konsoli 5250 więc moc szcezgólnie nie jest
potrzebna, ale pracować da się całkiem nieźle.
Jest jeszcze na tych maszynach Norton Anty Virus ( który niestety obciąża
komputer jak każdy program antywiruswowy)
i da się żyć. Wszystko zależy do czego komputer będzie wykorzystywany.
Dobrym pomysłem jest wyłączenie usług, a kilka MB RAM na pewno by mocno
przyspieszyło system.

Robert