Udostępnianie - limit plików na 1 użytkownika.

Autor: Grzegorz Sułek <gsulek_at_sgh.waw.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 17:26:06 MET

Witam serdecznie grupowiczów

Piszę do Was z związku z następującym pytaniem:

Udostępniam troszkę swoich zasobów w sieci lokalnej.
Niestety, jako, że mam dość wolny dysk i komputer, w sytuacji
gdy sciaga na raz ode mnie sporo ludzi komputer zwalnia mi
niemiłosiernie. Ustawiłem limit na 2 osoby na każdy udział, jednakże
nie wiem czy jest w ogóle możliwośc ustawienia maksymalnej ilości
plików które każdy z aktualnie podłączonych do mnie komputerów może
zgrywać w danej chwili. Są osoby co wejdą i kopiują na raz po kilka dużych
plików, co mnie dość irytuje. Czy da się to uzyskać narzędziami windowsa?
Ewentualnie czy jest jakieś zewnętrzne oprogoramowanie, które to umożliwia?
Szukałem w archiwum, ale niczego dotyczącego mojego pytania niestety nie
znalazłem, google też średnio okazuje się być pomocny...

Dzięki z góry za wszelkie wskazówki

--
Grzegorz Sułek