Re: Zakładka Uprawnienia i ResKit

Autor: Paweł S. <pawcioosWYTNIJSETO_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 16:04:26 MET

Witam!

> Oglądnij sobie zakadkę "Udostepnianie". Zaglądnij do helpa. A na końcu
> wyłącz pewną opcję w explorerze. Sorry, ale nie podam jaką. Posłużysz mi
> jako "tester" przydatności dokumentacji dołączonej do Windows XP. Mam
> nadzieję, że się nie obrazisz.

Pomogło! Do helpa Wpisałem: uprawnienia i wyświetliło na początek opis
prostego przykładu udostępniania, gdzie udostępnia sie dla wszystkich. A mi
chodziło o zaawansowane (tj. ustawianie dla konkretnego usera prawa) i niżej
w pełnej bazie znalazłem że jest na ten temat informacja:
7. Ustawianie, przeglądanie, zmienianie lub usuwanie uprawnień do plików i
folderów.

i w nim jest link do:
"Aby wyświetlić kartę Zabezpieczenia"

i tu wystarczyło wyłączyć opcje w Eksploratorze.

PS. A co z ResKit-em ?
PS2. Zabezpieczenia jakoś gorzej dla mnie to brzmi, Uprawnienia lepiej - ale
to chyba kwestia gustu.

Dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam Paweł