Zakładka Uprawnienia i ResKit

Autor: Paweł S. <pawcioosWYTNIJSETO_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 13:53:28 MET

Witam!

Zainstalowałem świeżego XP Prof + SP2 + wszystkie wymagane aktualizacje.
Partycja C jest jako NTFS, czyli powinienem mieć tak jak było w Win2000
zakładka Uprawnienia we właściwościach do katalogu czy pliku - czemu nie ma
? Czyżby usuneli to ? To moja 1 instalacja XP. Wiem że jest z wiersza
poleceń cacls.exe - ale mam dużo katalogów na innej partycji do zrobienia
(zmiany uprawienia) Jak to można uaktywnić ? W zasadach grup nie znalazłem,
wszystkie ustawienia są jako nie ustawione.

Posiadam Resource Kit do Windows 2000 z CHIP-a z roku chyba 2000 - czy była
wersja Resource Kit dla XP ? Czy to jest ten sam system że można bez obaw
zainstalować na XP ?

Pozdrawiam Paweł