To serial or not to serial W2k Professional

Autor: King <king_at_2com.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 13:37:40 MET

Witam,
mam pytanie do fachowców, którzy ewentualnie problem rozwiązali.
Da się zmienić numer seryjny W2K Professional czy nie? Na grupach
wspomina się o sysprep - niestety w moim przypadku akcja zakończyła się
niepowodzeniem:
1. uruchomiłem sysprep,
2. system po wystartowaniu zapytał o numery, ale nie chciał przyjądź
żadnych (próbowałem kilka wariantów)

Czy trzeba przygotować sysprep.inf, a jeżeli tak to w jaki sposób?
Dzwoniłem do MS stanowisko mi przedstawiono, że mimo posiadania
licencji, naklejek, faktur, etc. ale innych numerach podanych przy
instalacji należy ZREINSTALOWAĆ system i jest to jedyna
możliwość.

Z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam, k>