Re: Windows 2000..czy mój sprzęt wystarczy?

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 12:06:37 MET

Heziu <heziu[error]@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam!!!
> Mam Celerona 500MHz,128MBRAM i na win 2000 moglbym przeznaczyc 1,5GB na
> HDD.Czy to wystarczy aby w miare płynnie pracować??
Zalezy co bedziesz chcial robicc - miejsca na dysku to by sie jednak troche
rpzydalo jako i pamieci troche wiecej - powiem tak - uruchmic sie da, pracowac
tez - kiedys musialem rpacowac na laptopie z Cel 400 i 64 MB Ram i tez sie
dalo jakos :)

> Acha i mam jeszcze jedno pytanko.
> Kiedys na innym kompie mialem win2000 z SP4 ale nie działało mi pod nim
> GG.Wyskakiwał komunikat o błedzie powodowanym przez gg.exe.Czy jest na to
> jakiś trik?

Zaktualizowac system i GG - AFAIK cos na ten temta jest na sronie GG ale nie
wiem bo nie uzywam

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl