Re: System do RAMu - jak?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 10:46:35 MET

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Ehhh.... Problem nie jest z interpretacją wyrażenia "szybszy start"
> tylko z metodą jak go osiągnąć. Jeśli włączymy opcję w rejestrze którą
> opisuje mój link to system będzie szybciej wstawał. Nie będzie się
> bootować z RAMu ale na pewno troszkę będzie mniej mielenia dyskiem.

tu tez bym sie do konca nie zgodzil.

jesli system ma duzo ramu, to nie powinien wrzucac do pliku wymiany,
szczegolnie przy starcie (ewentualnie po wielu godzinach pracy, jak
jakies programy sa nieuzywane od dluzszego czasu, wiec sa przerzucone
dlo pliku wymiany, a inne aplikacje, ktore pracuja teraz, moga szybko
dzialac w ramie).

chyba ze XP ma tak zaprojektowany, ze mimo to tam cos wpycha?
ale nie znam sie, wiec nie wiem jak to jest naprawde.

Tomek