Re: Audio CD

Autor: Piotr Pejas <pejas_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 23:24:10 MET

Na początku chciałem podziękować za pomoc - pomogło wyłączenie cyfrowego
dźwięku.

Radosław Sokół napisał(a):

> Bo dźwięk jest odtwarzany cyfrowo.

> Bo słuchawki się podłącza do wzmacniacza, a nie do karty
> dźwiękowej. Ewentualnie możesz wyłączyć cyfrowe odtwarzanie
> dźwięku z CD, ale to krok wstecz...

Niestety nie mam przy tym komputerze wzmacniacza czy głośników.
Dlaczego krok w tył? Dźwięk i tak musi być przetworzony na postać
analogową żeby go do wzmacniacza (sluchawek) wysłać, a zgrywać płyt na
dysk nie będe na tym komputerze.