problem z Line-in

Autor: Radek <spam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 21:44:19 MET

Cześć
Mam P IV 1.5, ATI Rage Fury Pro, karta dźw. na płycie (Chaintech CT-9BJA).
Chodzi mi o przechwytywanie obrazu i dźwięku z TV lub VCR. Kiedy używałem
Windows Me wszystko było ok. Mogłem oglądać TV, nagrywać programy. Ostatnio
przesiadłem się na XP. Od tego momentu jest problem. Otóż obraz jest, ale
dźwięku za cholerę..Mimo, że wszystkie podłączenia są ok i takie same jak
wcześniej. Czy padło mi wejście line in, czy co innego? Line out działa, bo
głośniki pracują normalnie. Z mikrofonem też dziwna sprawa, bo niby wszystko
ok., słyszę to, co mówię w głośnikach, ale za to nie mogę nic nagrać.
Rejestrator dźwięków w ogóle nie reaguje. W mikserze wszystko jest na pewno
dobrze ustawione, bo robiłem już to wcześniej.
Poradźcie co nieco? Pytałem na pl.com.pecet, ale tam elegancko milczą, więc
chyba
NTG..Może tu..?

Pozdr
Radek