Re: problem z IE z SP2

Autor: Roberto <robert74_at_DAMItkdami.net>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 18:19:00 MET

Ktuś, czyli "mishka" posługując się mailem
<mishka@na.tlena.mi.wysylac.jakbyco>, po przemyśleniu napisał(a):

> Witam,
> Po zainstalowaniu SP2, wywala mi się IE.
> Konkretnie dzieje się to jeżeli na stronie, która przeglądam jest
> wywołanie jakiejkolwiek metody na obiekcie windows z poziomu JavaScript.
> Czyli na przykład na klasycznym popupie:
> window.open();
> Oczywiście rzecz dzieje się jeżeli wcześniej zezwole na wykonanie tego
> popupa, bąź wyłącze blokowanie popupów.
> Jest to crash totalny - czyli zamknięcie okna i pojawienie dialogu
> raportowania błędów.
> Czy ktoś miał podobny problem? Jest na to jakaś recepta?
> [...]

Może masz jakąś "lewą" Javę (są takie), może masz dwie Javy z MS i Sun
(rzadko się gryzą), ściągnij i zainstaluj tę ze strony Sun'a
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Można spróbować naprawy IE komendą: rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection
DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf
Jeśli nie pomoże, to olej IE i zainstaluj Operę z Javą
http://www.opera.com/lang/pl/

--
W owym czasie przyjaciel zgubi młotek przyjaciela,
a dzieci nie będą wiedzieć gdzie są rzeczy ich ojców,