dzwiek

Autor: MaCa <macek123_at_DUPECZKAo2.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 14:05:10 MET

Mam taki problem, płyta główna soltek 67fv1, 128MB RAM noname, grafika
nvidia riva tnt2, procek p3 733. Problem dotyczy dzwieku, tnie sie, o ile
mialem win2k to moje podejrzenia byly takie, ze i grafika i muzyka byly na
jednym przerwaniu (oczywiscie 11, jak to win2k), teraz mam win2k3 i to
samo, ale dziwek jest na innym przerwaniu, i tniecie sie dzwieku nie zalezy
od tego czy jest to karta zintegrowana czy sbpci128, nie tnie sie wtedy gdy
wlacze film, czyli mniemam ze w trybie direct draw, a takto zawsze jak sie
cos dzieje z grafika to sie tnie (przykład bannery na www), juz sam nie
wiem co to moze byc, mial ktos cos takiego ? pozdro