podejrzany ruch - komunikat systemowy

Autor: MMarek <marekm_at_[-usun-to->
Data: Mon 22 Nov 2004 - 13:10:49 MET

Witam,
podejrzewam, że złapałem jakiegoś robaka. Niestety ani KAV ani MKS nic
nie znajduja. A ja nadal mam kunikaty pojawiające się w czasie pracy:
Windows Security Center
WARNING: Windows Firewall detected suspicious network activity ......

Czy to jest komunikat systemowy (Win XP Prof) czy tez jest to wlasnie
robak? Chce on instalowac oprogramowanie, jednak zapobiegawczo na to nie
pozwalam. Moze ktos spotkal sie z czyms takim i wie jak sie bezbolesnie
tego pozbyc.

Z gory dziekuje za pomoc, Marek.