Re: Problem pomocy!!!

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 09:33:28 MET

"myrkysfara" <p1244@neostrada.pl> wrote in message
news:cnr90p$2nf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam problem ostatnio z auto startu zniknely mi trzy programy panda,winamp
> i do polaczenia neostrady co moze byc tego przyczyna i jak to
> przywrocic??

Pewnie sam usunąłeś albo jakiś cudowny programik do czyszczenia wszystkiego.
Sprawdź w msconfig czy nie ma tam odznaczonych wpisów (jeśli go używałeś)

> Zeby przy uruchamiani win xp odrazu sie uruchamialy na pasku bo
> musze je recznie uruchamiac.Prosze o szybka odpowiedz

Po prostu dodaj sobie skrót do autostartu.
Poza tym niektóre programy dają w swoich opcjach możliwość
uruchamiania przy starcie (winamp->winamp agent ?)
Aha, programy działające jako usługi (np. antivirusy) nie muszą mieć
żadnej ikonki w pasku, żeby działały. To jest po prostu taki interfejsik dla
użytkownika,
żeby mógł łatwo zatrzymać usługę uruchomić, przeczytać status itp.

--
Roger