Re: runas - jak uruchomic jako uzytkownik (bez podawania hasla)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 09:23:28 MET

Grzegorz Niemirowski wrote:

> Tak, ominąłeś opcję zapamiętywania hasła.

no ale user moze przeciez zmienic haslo (a nawet powinien co jakis czas).

jak chce napisac jakis skrypt, ktory sie bedzie po kolei wykonywal jako
kazdy uzytkownik systemu w nocy i robil "porzadki" wsrod plikow i baz
uzytkownikow (uruchamiajac program jako ten uzytkownik), to w ten sposob
chyba nie ma szans.

Tomek