Re: Żżarło menedzera !!!

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_at_invalid.poczta.tp.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 22:39:25 MET

Wybitnie uzdolniony(a)
CREED <e.box@@poczta.fm> napisał(a) w wiadomości
news:1hukkzobzdh8f.1ogqpj9ox98qw$.dlg@40tude.net..., że:
> Witam
> Kuuurdeeee!
> Przysnałem przy kompie, poslizgnął mi się łokieć, grzmotnąłem w
> klawiaturkę no i nie mam menedzera zadań. Po uzyciu trójcy wyskakuje
> komunikat że Menedzer zadań został wyłaczony przez administratora.
> Kurdeeeee. ja nawet jak spie to rozrabiam !!!!
> HELP - ja tylko nacisnął - nic nie wyłączał
> Jak TO właczyć

Uruchom edytor rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\System
Dword "DisableTaskMgr" = zmień wartosc na 0 (lub ją usuń).
lub gpedit.msc -> Komputer lokalny/Konfiguracja użytkownika/Szablony
admin.../System/Opcjeklawiszy Ctrl+Alt+Del/ Usuń menedżera zadań ...

--
Piotr Palusiński  [MVP]
Są ludzie, którzy nie zauważają małego szczęścia,