Re: Logowanie w pętli - pomocy

Autor: GMN <weq_at_tlen.pl>
Data: Sun 21 Nov 2004 - 21:13:23 MET

Ryszard Popielarz wrote:
> System ( XP Pro) zachowuje się bardzo ciekawie: po wpisaniu nazwy logowania
> i hasła następuje wylogowanie z systemu i ponowny powrót do okna logowania.
> Opisana sytuacja występuje zarówno w trybie normalnym jak i awaryjnym; bez
> względu na nazwę logowania - admin bądź zwykły użytkownik.
> Na innym PC przeskanowałem dysk, usunąłem wirusy. Te działania nie dały
> żadnego efektu.
> Jak rozwiązać ten problem?
> Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Identyczny objaw powoduje pewien wirus, ktory jakis tam plik podmienia i
robi sie bydlo... Czytalem o tym na grupie w polowie wrzesnia, wiec
posty byly z sierpnia/wrzesnia. Polecam google.
   Jednakze okazalo sie ze u mnie powodem tego byl reset kompa w trakcie
instalowania aktualizacji. Pomogla tylko reinstalacja.
GMN